Thursday, January 14, 2010

AKTIVITI 14/2009 : KARNIVAL PERPADUAN PERINGKAT NEGERI KEDAH

PROGRAM : KARNIVAL PERPADUAN PERINGKAT NEGERI KEDAH
TARIKH : 22 NOVEMBER 2010(AHAD)
MASA : 8.00pagi - 1.00petang

TEMPAT : PADANG HICOM-HONDA SUNGAI PETANI

FAKTA KARNIVAL PERPADUAN PERINGKAT NEGERI KEDAH

1. Alhamdullilah, KRT BPJ 2 telah dinobatkan sebagai KRT Cemerlang peringkat Kuala Muda/Yan dan diantara 6 KRT cemerlang seluruh negeri Kedah bagi sepanjang tahun 2009.

2. Sesungguhnya aktiviti dan program yang KRT BPJ 2 jalankan selama ini bukanlah bertujuan untuk mengejar sesuatu penganugerahan mahupun dengan niat untuk bertanding tapi ianya adalah lebih merupakan gerakerja yang lahir dari rasa tanggungjawab, keinginan dan harapan agar terbentuknya sebuah masyarakat setempat yang berdaya saing yang hidup dengan aman harmoni
dengan bertunjangkan nilai-nilai murni dan kasih sayang.

3.Anugerah sebagai KRT cemerlang dari JPNIN diterima dengan ucapan terimakasih yang tidak terhingga dari KRT BPJ 2 sebagai suatu lambang penghargaan dan penghormatan dari pihak jabatan di atas inisiatif seluruh warga KRT BPJ 2 dalam menjayakan agenda perpaduan kearah menglahirkan integrasi nasional.

"Kesabaran dapat digapai dalam kerja-kerja kesukarelaan apabila minat dan ikhlas hati melakukannya berjalan seiringan" KRT BPJ 2 BOLEH!!..INSYAALLAH..



Kontigen SRS, Pegawai-pegawai JPNIN mengiringgi Pengarah JPNIN Malaysia Ybhgia. Dato Amin Azman Hassan dan Pengarah JPNIN Negeri Kedah, Tuan Hj. Hashim Yob ke pentas utama


Pengerusi KRT BPJ 2. Sdr. Hamidon Hamid menerima Anugerah Cemerlang KRT Peringkat Negeri Kedah bagi pihak KRT BPJ 2 dari Pengarah JPNIN Malaysia Ybhgia Dato Azman Amin Hassan.



Ybhgia Dato Azman dan Tuan Hj Hashim Yon sedang beramah mesra dengan urusetia karnival

Yusof, Kadir, Hamidon dan Zamarludin yang mewakili KRT BPJ 2 hadir ke Karnival Perpaduan Peringkat Negeri Kedah...errr tak ketinggalan jurufoto yang mengambil foto ini..Sdr Zaini..hi..hi.

No comments: