Wednesday, September 10, 2008

AKTIVITI 03/2008 : LIGA FUTSAL KRT BPJ 2

PROGRAM : LIGA FUTSAL KRT BPJ 2
TARIKH : 7 JUN 2008
MASA : 10.00 pagi - 1.00 Tengahari
TEMPAT : GELANGGANG FUTSAL PADANG TEMUSU
(Dirasmikan oleh En. Omardi Ismail, Penyelia KRT BPJ 2 )


FAKTA LIGA FUTSAL KRT BPJ 2

1. Disertai oleh 5 pasukan(1 pasukan tidak hadir) terdiri dari Pasukan Old Stock(Jalan 1/3), Santan(Jalan 1/3A), Black Tigers(Jalan 1/5), Lock Luck(Jalan 1/6B) dan Lock(Jalan 1/6B).

2. Penyertaan percuma. Sokongan dari ahli keluarga peserta disamping penduduk KRT BPJ 2 yang sama-sama turun ke gelanggang telah memeriahkan lagi kejohanan berkenaan.

3. Pelbagai aksi dan ragam dapat disaksikan..tendangan ala Beckham, kelincahan ala Ronaldihno dan tak tidak ketinggalan juga yang terlentang keletihan ala-ala nak pitam!!

4. Kejohanan telah dimenangi oleh pasukan Lock yang dibarisi oleh Ramlee, Sabri, Yusof, Paksu, Mohamad dan Mokhzani-1/6B.

5. Alhamdullilah, sedikit sebanyak objektif bertujuan mengeratkan silaturrahim diantara penduduk KRT BPJ 2 melalui sukan tercapai.

6. Pada 6 September 2008, foto peserta yang menggambil bahagian telah disiarkan di akhbar Harian Metro dalam segmen Arena.

Lima pasukan menggambil bahagian

Diantara pemain, penyokong, pawang dan bomoh yang hadir pada hari kejohanan

No.7 Mokhzani, Sabri, Pak Kob, Ramlee(Lee Bom), Mat dan Paksu dari Team Lock yang memenangi kejohanan berkenaan dengan penuh gaya dan tipu daya..

No comments: